مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم صفر تا صد قوانین مربوط به «موتورسیکلت‌های پاکشتی» قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر جزییات ریزش ساختمان در گناباد| آواربرداری غیراصولی ۲ کشته بر جای گذاشت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۸۴۴۶
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
فرماندار نیشابور در خصوص آخرین وضعیت نیشابور در پی بارش باران و سیلاب توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی دونده در خصوص آخرین وضعیت نیشابور در پی بارش باران و وقوع سیلاب در شهرستان نیشابور در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد:امسال بارش باران متفاوت بود اما بارش باران در این حجم خساراتی به بار خواهد آورد. روز گذشته از ساعت ۱۳ تا ۱۴ یک ساعت بارندگی را در نیشابور داشتیم که ۲۹ میلی‌متر بارندگی ثبت شد.

۸۸۸ حادثه در پی سیل نیشابور

وی افزود: در شهرستان نیشابور برنامه روز‌های خیام با توجه به وضعیت جوی و همدردی با هموطنانمان لغو شد تا در زمان و شرایط بهتری برگزار شود. در روزگذشته ۶۰۰ مورد آب گرفتگی در سطح شهرستان گزارش شده است که با امدادرسانی‌ها رفع شد و ۲۸۰ عملیات آبکشی و رفع نقاط حادثه خیز و خطر، ۸ مورد فرو نشست زمین و آب گرفتگی در زیرگذر داشتیم که مانع تردد شهروندان شده بود و خوشبختانه با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط رفع شد. همچنین ۱۰ منزل مسکونی غیر قابل سکونت است که نیازمند ترمیم و مرمت ویژه است.

فرماندار نیشابور ادامه داد: در حوزه روستا‌ها و خساراتی که به بخش کشاورزی وارد شده است، ۳۵۵ هکتار در حوزه اراضی زراعی دیم، هزار و ۵۷۵ هکتار اراضی  زراعی آبی، ۹ رشته قنات و ۶۸۰ هکتار باغات نیشابور خسارت دیده است، ضمن اینکه ۳ کیلومتر کانال آب رسانی بتنی از بین رفته است و مجموع ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال برآورد خسارت شده است.

دونده در ادامه اعلام کرد: پنج رودخانه بزرگ در نیشابور داریم که خوشبختانه هیچ خطری از نواحی رودخانه‌ها مردم نیشابور را تهدید نکرده است. سد بار نیشابور ۲۳ میلیون مکعب ظرفیت دارد که ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار مکعب مخزن آن پرشده است.

وی افزود: از بعد از ظهر تا کنون ۲.۵ میلی متر بارش باران در شهرستان ما ثبت شده است و ستاد بحران در آماده‌باش کامل است.

فرماندار مشهد در نهایت اعلام کرد: در نیشابور تا کنون خسارت جانی گزارش نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->